LINKEDUx羅素大學集團

係人都鐘意名牌手袋,Hermes、LV、Prada…..咁,英國大學有冇名牌之說呢?買名牌手袋有質素、有服務,仲俾到人一種高高在上既感覺。我諗到可以掛鉤嘅,就係大家成日講嘅羅素大學集團(The Russell Group),咁之但係又有幾多人知道羅素大學集團 (The Russell Group) 有幾高高在上呢?


羅素大學集團 (The Russell Group) 成員名單

排名及收生標準高

Russell Group大學每年的世界排名都維持在200名內,睇番QS World University Rankings 2019, Russell Group裡Ranking最低的Queen’s University Belfast亦排到世界第180位;而收生標準上,Oxbridge向來高就不在話下,其餘成員大學入學要求通常亦介乎到ABB~AAA(HKDSE Lv 544 ~555),很多成員學校即使在Clearing階段仍堅持嚴格收生要求,唔會輕易降低標準、破格錄取。


大量研究經費和豐富資源

名牌手袋價錢貴就貴啦,之但係一分錢一分貨,而羅素大學集團又幾有質素? 集團最初成立的目的就是聯合各成員一齊向政府和外界尋求經費。確實,英國有130多間大學,但羅素大學集團的24間大學囊括了全英百分之六十五以上的研究經費,所以其科研上的成就特別強,理所當然地成為世界上出產最多諾貝爾獎得主的組織。迄今為止,羅素大學集團有近300位諾貝爾獎得主,包括今年諾貝爾化學獎得主Greg Winter。


Russell Group大學畢業生比較好?

咁係咪羅素大學集團的大學畢業就比較好?首先大家要搞清楚一個概念,Russell Group強係強喺科研上面,但科研成果其實同學士學位(Bachelor's degree)的教學並不是太相關,因為科研是研究院級別(Postgraduate Schools)的事。其次,學生應該了解自己想讀的科目和未來職業發展是否需要同「研究」掛鉤,乜意思呢?舉個例子,如果同學仔志向係投身設計產業,都唔會搵間大學係專門出產諾貝爾得獎者㗎嘛?但係如果同學仔讀科學嘅,有志向繼續讀Master of Research、PhD嘅,咁Russell Group大學確實有其幫助,因為你會學到一些關於做學術研究的技巧。當然,畢竟因為Russell Group的大學夠有錢,學校可以為學生提供更多充分包裝履歷的支援。例如University of Nottingham會為學生提供Internship Scheme,在計劃中學生有機會可以去到本地或國際企業參與實習,這些在大學累積到的實踐經驗亦會帶來一定火花。不過,講到最後,搵工時求職者的個人特質和面試表現先係最重要的元素。
如果你依然掙扎緊選唔選擇The Russell Group的大學,最重要記住,不要被名字和排名影響你升學的初衷。「名牌」確實承載了一定的重量,但是更重要的是選擇適合你的課程和大學。
By Adrian Ng
教育王國